16 maart 2015

Leven zelf is de enige echte maatstaf – dag 50


leven zelf is de enige maatstaf

 

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard niet te beseffen dat ik  mijn eigen Leven niet op waarde schat omdat ik het Leven van wie dan ook niet op waarde schat, tenzij het gaat om degenen die ik Liefheb – daarmee een samenleving creërend die is gescheiden in ‘t mijne en ‘t jouwe; mijn gezin en jouw gezin – en mijn gezin komt altijd EERST – en daarom concurreren we en zitten we nu met een samenleving waar GEEN ENKEL leven van Belang is.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard niet te beseffen dat door Waarde te hechten aan bezit en geld, het Leven alle waarde verloor en daarmee creëerden we een onmenselijke samenleving.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard niet te beseffen dat de onmenselijkheid van de mensheid thuis begint, bij de ouders die het Leven van hun kinderen liefhebben, maar NIEMAND ANDERS, want eigen-belang en de angst die dat genereert is de beslissende beleidsvormer als het om Waarde gaat.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard me niet te realiseren dat we alleen maar kunnen ontvangen wat we bereid zijn te geven; en door geen gelijke rechten aan ieders Leven op Aarde te geven, kunnen we ook niet verwachten dat ons Leven waarde heeft – zoals onze samenleving zo  genadeloos demonstreert, elke dag, in alle opzichten.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard niet te beseffen dat door toe te staan dat zelfs maar één enkel mens, of kind, of dier, of boom, of levend wezen lijdt onder ons najagen van geluk, ons recht op Leven nietig  verklaart, precies zoals wij het recht op Leven nietig verklaren van hen die aan de verliezende kant van onze verlangens belanden.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard niet te beseffen dat in de loop van de geschiedenis Leven nooit enige Waarde heeft gehad op Aarde.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard niet te beseffen dat elke ouder aan Leven boven alles waarde geeft – als het om hun eigen kinderen gaat – en dat elke ouder in constante angst leeft over wat er met degenen die zij Liefhebben zou kunnen gebeuren – zonder het voor handen zijnde politieke gereedschap te gebruiken om te garanderen dat aan al het Leven waarde toegekend wordt, en beschermd wordt, wat een einde zal maken aan de angst die ze hebben om degenen die zij Liefhebben te verliezen aan iets vreselijks – een angst geboren uit de verschrikkingen die we toestaan te gebeuren in de levens van meer dan de helft van de wereldbevolking.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard me niet te realiseren dat alles wat ik in deze wereld heb geaccepteerd, een leugen moet zijn, omdat het NIET het enige van ECHTE WAARDE ondersteunt: Leven.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb geaccepteerd en aanvaard om me niet te realiseren dat Leven als de Waarde IN DEZE realiteit het Enige LEVEN is dat zeker is, en daarom mag geen enkel HIERNAMAALS de besluitvorming beïnvloeden of er enige rol inspelen als het gaat om het scheppen van een wereld die Al het Leven Gelijke waarde toekent in elk opzicht, van geboorte tot dood.

 

Ik stel me ten doel om te laten zien dat het hebben van Mensen die ik Meer Liefheb dan de levens van andere wezens, mijn Liefde destructief maakt en op angst gebaseerd.

Ik stel mij ten doel om aan te tonen dat waarde hechten aan bezittingen en geld, en gevoelens, alleen maar het produceren van een wereld van Verschrikkingen voor velen zal voortzetten – en dat de daad van mijn Leven zeker stellen met geld gelijk staat aan een Oorlogshandeling tegen de Waarde van Leven voor Al het Leven Gelijkelijk.

Ik zet mij in om te laten zien dat deze wereld geproduceerd en in stand gehouden wordt door de ouders die de Nieuwe Kinderen trainen om in hun voetsporen van toegestaan misbruik te treden.

Ik zet mij in om te laten zien dat de oplossing altijd al bekend was en voor de hand liggend, maar nooit toegepast werd: werkelijk Geven zoals je zelf zou willen ontvangen.

Ik zet mij in om aan te tonen dat innerlijke verandering zonder onmiddellijke verandering aan de buitenkant – een Leugen is. Als je van binnen verandert, zal je onmiddellijk wie je bent Buiten, in deze Wereld, veranderen – en dit is de echte Sleutel om te bevestigen dat je innerlijke verandering ook echt was.

Ik zet mij in om het bestuderen van de geschiedenis te promoten, zodat een ieder kan zien dat we nooit iets hebben geleerd van de geschiedenis.

Ik zet mij in om te laten zien dat Ouderlijke Liefde de oorzaak is van de WereldVerschrikkingen, omdat ouderlijke liefde voortkomt uit ouderlijke angst.

Ik zet mij in om te laten zien dat de Leugen in deze wereld is dat wat in de mind  /geest is, Geloofd wordt Echt te zijn, terwijl dat wat werkelijk echt is bestaat ZONDER dat de mind / geest zich er bewust van is of er waarde aan hecht.

Ik zet mij in om aan te tonen dat het pronken met Leven na de Dood als van Waarde, gelijk staat aan het uitverkopen van Leven op Aarde en de wezenlijke oorzaak is van alle Verschrikkingen die dagelijks worden toegestaan in de Levens van Miljoenen Wezens.

 

originele versie: Bernard Poolman Creations Journey to Life - Life is the ONLY REAL VALUE

 

Desteni, Bernard Poolman, Sunette Spies, DIP, 2012

0 reacties :

Een reactie posten